Forum Osiedle Pasternik Strona Główna Osiedle Pasternik
Forum mieszkańców Pasternika
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OFERTY ADMINISTRACJI.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Osiedle Pasternik Strona Główna -> Pogaduszki mieszkańców
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asias
Gość






PostWysłany: Czw 14:32, 12 Lut 2009    Temat postu: OFERTY ADMINISTRACJI.

mam przyjemność przedstawić Panu ofertę współpracy w zakresie kompleksowego utrzymania nieruchomości, obejmującego zarządzanie i administrowanie nieruchomością.
Firma „BARBAKAN” opiera swoją działalność na doświadczeniu zawodowym oraz stałym rozwoju pracowników i świadczonych usług. Zapewniamy fachową i kompleksową opiekę nad powierzonymi nam nieruchomościami, czuwając nad prawidłowym przebiegiem ich eksploatacji.
Chętnie odpowiem na Pana pytania i propozycje współpracy. Proszę o kontakt pod numerem telefonu (012) 44 55 710, tel. kom. (0607) 67 66 67.






W dotychczasowej swojej działalności firma „Barbakan” świadczyła usługi w zakresie administrowania i zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi oraz nieruchomościami stanowiącymi własność i współwłasność krajowych/zagranicznych osób fizycznych.
Posiadamy szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu Ustawy o własności lokali, Ustawy o ochronie praw lokatorów..., Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy prawo budowlane oraz doświadczenie w gospodarowaniu nieruchomościami i realizacji inwestycji.
Pomagamy w przygotowaniu wszelkich dokumentów potrzebnych do organizacji i rejestracji wspólnot mieszkaniowych.
Współpracujemy z doświadczonymi i solidnymi firmami zapewniającymi bieżącą obsługę techniczną nieruchomości, natychmiastowe usuwanie awarii, a także realizację remontów generalnych w swojej branży. W swojej działalności korzystamy z usług firm świadczących usługi kompleksowego utrzymania czystości nieruchomości.
Zapewniamy obsługę nieruchomości przy użyciu profesjonalnego programu komputerowego dla zarządców, przygotowując czytelne zestawienia oraz dokumenty dla członków i Zarządu wspólnoty;
dzięki współpracy z Kredyt Bankiem S.A. oferujemy usługę masowych płatności połączoną z możliwością bezpośredniego dostępu do swoich danych za pośrednictwem Internetu.
Obsługę powierzonej nam nieruchomości realizujemy za pośrednictwem wykwalifikowanych pracowników, posiadających doświadczenie; każda nieruchomość posiada swojego administratora oraz specjalistę ds. technicznych, którzy pozostają cały czas do dyspozycji członków i Zarządu wspólnoty pod wskazanymi numerami telefonów; istnieje również możliwość zorganizowania dyżurów pracowników naszej firmy na terenie nieruchomości w wyznaczonych dniach i godzinach.
Gwarancją bezpieczeństwa, jaką dajemy swoim Klientom w zakresie wykonywanych usług jest nasze doświadczenie oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu zarządzania nieruchomościami.


Michał Truchlewski – lat 32, mgr prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, zarządca nieruchomości (licencja nr 12543). Jestem osobą działającą nieprzerwanie w branży zarządzania i administrowania nieruchomościami od grudnia 2002 roku. Działam na podstawie licencji zarządcy nieruchomości nr 12543, nadanej dnia 9 grudnia 2002 roku decyzją Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast.






 przejęcie nieruchomości i jej dokumentacji technicznej (budowlanej, powykonawczej i książki obiektu wraz z protokołami kontroli okresowych) na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego,
 ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
 prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego,
 prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży oraz wykazu ich właścicieli,
 prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości,
 zapewnienie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego,
 zapewnienie utrzymywania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku mieszkańców budynku oraz jego otoczenia,
 zapewnienie dla nieruchomości wspólnej ciągłości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody i odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości stałych poprzez zawieranie stosownych umów z dostawcami mediów i kontrolę ich wykonania,
 zapewnienie usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej (np. anteny zbiorcze, domofon, windy),
 zapewnienie bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej (w szczególności wykonywanie remontów i napraw budynku oraz jego części wspólnych, a także urządzeń technicznych),
 usuwanie awarii (i ich skutków) w części wspólnej budynku oraz urządzeń technicznych,
 ubezpieczenie nieruchomości wspólnej od odpowiedzialności cywilnej oraz od ognia i innych zdarzeń losowych,
 dbałość o zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia,
 dokonywanie opłat publicznoprawnych, o ile nie są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali,
 przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej, w tym zwoływanie zebrań właścicieli nieruchomości celem podjęcia uchwał przekraczających czynności zwykłego zarządu,
 indywidualne zbieranie głosów pod uchwałami,
 przygotowanie projektu planu gospodarczego oraz umożliwienie członkom wspólnoty zapoznanie się z nim przynajmniej na 3 tygodnie przed głosowaniem w spawie jego przyjęcia,
 realizacja planu gospodarczego zatwierdzonego prawomocną uchwałą Wspólnoty, w tym m.in. wykonywanie napraw i remontów generalnych budynku oraz jego części wspólnych,
 pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości oraz wszelkich opłat wnoszonych przez członków Wspólnoty,
 rozliczanie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją nieruchomości wspólnej oraz realizacja planu gospodarczego, a także, w razie konieczności, prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów,
 prowadzenie księgowości wspólnoty w zakresie wymaganym przepisami,
 sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i przedstawienia go Wspólnocie na 3 tygodnie przed terminem zebrania sprawozdawczego,
 wynajmowanie pomieszczeń w nieruchomości wspólnej za pisemną zgodą Zarządu Wspólnoty,
 wydawanie zaświadczeń potrzebnych w celu uzyskania dodatku mieszkaniowego lub pomocy społecznej,
 bieżące informowanie Zarządu Wspólnoty o stanie spraw wspólnoty, a raz na kwartał, począwszy od dnia zawarcia umowy, sporządzanie pisemnego raportu na ten temat
 otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie za jego pośrednictwem rozliczeń
 kontrolowanie pracy osób obsługujących nieruchomość,
 reprezentowanie ogółu właścicieli na zewnątrz
 występowanie przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym na podstawie stosownych
 uchwał wspólnoty w zakresie związanym z realizacją niniejszej umowy
 obsługa prawna w zakresie ogólnym oraz współpraca z prawnikami,
 wykonywanie innych, nie wyszczególnionych czynności, na mocy uzgodnienia z Zarządem.

Za proponowany zakres usług miesięczna opłata, w przypadku wspólnot mieszkaniowych nieruchomości o powierzchni:
 do 1000 m² wynosi 0,70 zł/m² powierzchni użytkowej budynku,
 1000 – 2000 m² wynosi 0,65 zł/m² powierzchni użytkowej budynku,
 2000 – 10 000 m² wynosi 0,60 zł/m² powierzchni użytkowej budynku,
 powyżej 10 000 m² wynosi 0,55 zł/m² powierzchni użytkowej budynku.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Osiedle Pasternik Strona Główna -> Pogaduszki mieszkańców Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin